Презентація до уроку
"Хіт-парад задач" 7 клас . Ознаки рівності трикутників.
Урок: «Хіт-парад задач на ознаки
рівності трикутників»
Мета:
повторити, систематизувати і узагальнити
знання учнів про зміст та
застосування теорем, що виражають ознаки рівності трикутників,
для
розв’язування задач на доведення рівності трикутників;
виробити вміння добирати аргументацію і
доводити рівність трикутників із використанням ознак рівності трикутників, а
також
використовувати доведення рівності трикутників
для доведення рівності
відрізків, кутів і для доведення паралельності
прямих;
розвивати культуру математичного мовлення;
виховувати акуратність і відповідальність.
Звучать фанфари.
Вчитель: Шановне товариство! Починаємо хіт-парад задач на
ознаки рівності трикутників.
Ведучий: Рівності трикутників?!
Вчитель: Так, рівності трикутників. Між іншим що ти про це
знаєш? Якщо
АВС=
А1В1С1, то що це
означає?
Ведучий: Що це означає?!
Вчитель: Не повторюй моє запитання, відповідай!
Ведучий: Та що все я та я, в нас є в кого запитати. Прошу!(звертається
до учнів)
Учні дають відповідь.
Ведучий: (не дає учням відповідати) Можна я зроблю висновок? Отже,
щоб довести, що трикутники рівні, потрібно довести рівність 6 пар відповідних
елементів.
Вчитель: Ой-ой-ой! Спасайте, діти, ситуацію!
Відповіді учнів (учні називають три трійки
елементів, що задають трикутник)
Вчитель: А які ще трійки з цього приводу можна розглянути?
Відповіді учнів (учні називають
трійку «три кути» і роз’яснюють
чому вона не задає трикутник)
Вчитель: Ну що ж,
переходимо до основної частини нашого хіт-параду.
Ведучий: Ні, ні, а хоч якась , хоч невеличка розминка?!
Вчитель: Ну, я не проти. Розминка,
настройка, розспівка має бути перед виступом.
Ведучий: Можна почну я?
Вчитель: Та що все ти та ти (з іронією).В нас є в
кого запитати.
Слайд №1
Визвати учнів до кожного з 4-ох фрагментів
для доведення ознак рівності трикутників (презентація учня).
Вчитель: Отже, настав час перейти до основної частини хіт-параду.
Звучать
фанфари
Вчитель:(звертається до учнів) Вас, шановні, просимо приймати активну участь
в роботі. Перед кожним з вас на парті лежать листочки з текстами задач наших
номінантів.
Отже, до дошки запрошуються(називаються прізвища
номінантів).
Слайди
№2,3,4,5,6,7. (Кожен із
номінантів розв’язує свою задачу, працюючи з класом)
Ведучий: Ми вже маємо роботи 6-тьох номінантів , але магічним є
число 7: «Сім раз відміряй, один раз відріж»
Вчитель: Не знаю про «відріж», а от про «відміряй» у нас є номінант.
Слайд №8
Ведучий: Між іншим, Тамаро Степанівно, французи говорять «Chercher la femme» (шер ше ля фам - шукай жінку), а геометри
«Шукай трикутник!»
Вчитель: А його і шукати особливо не потрібно…
Слайд №8 –учні
показують де на малюнках є трикутники .
Вчитель: Яка властивість трикутника використовується в цих спорудах?
Відповідь :
жорсткість (демонструється вчителем на моделі трикутника).
Звучать
фанфари.
Вчитель: Наш хіт-парад завершено. Всі номінанти виступили. Але
головна частина попереду. Які задачі вам здалися найбільш цікавими?
Ведцчий: А які презентації?
Вчитель: Чекаємо ваших відгуків.
Серія слайдів
|
|













Немає коментарів:
Дописати коментар