Конспект уроку 7 клас геометрія. Ознаки рівності трикутників.

Конспект уроку 7 клас. Геометрія . Ознаки рівності трикутників. "Хіт-парад задач"

Презентація до уроку
 "Хіт-парад задач" 7 клас . Ознаки рівності трикутників.




Урок: «Хіт-парад задач на ознаки рівності трикутників»

Мета:  
­  повторити, систематизувати і узагальнити знання учнів про зміст та
­  застосування теорем, що  виражають ознаки рівності трикутників, для      
­  розв’язування задач на доведення  рівності трикутників;
­  виробити вміння добирати аргументацію і доводити рівність трикутників із використанням ознак рівності трикутників, а також
­  використовувати доведення рівності трикутників для доведення рівності
­  відрізків, кутів і для доведення паралельності прямих;
­  розвивати культуру математичного мовлення;
­  виховувати акуратність і відповідальність.

Звучать фанфари.
Вчитель: Шановне товариство! Починаємо хіт-парад задач на ознаки рівності трикутників.
Ведучий: Рівності трикутників?!
Вчитель: Так, рівності трикутників. Між іншим що ти про це знаєш? Якщо АВС=А1В1С1, то що це означає?
Ведучий: Що це означає?!
Вчитель: Не повторюй моє запитання, відповідай!
Ведучий: Та що все я та я, в нас є в кого запитати. Прошу!(звертається до учнів)
Учні дають відповідь.
Ведучий: (не дає учням відповідати) Можна я зроблю висновок? Отже, щоб довести, що трикутники рівні, потрібно довести рівність 6 пар відповідних елементів.
Вчитель: Ой-ой-ой! Спасайте, діти, ситуацію!
Відповіді учнів (учні називають три трійки елементів, що задають трикутник)
Вчитель: А які ще трійки з цього приводу можна розглянути?
 Відповіді учнів (учні називають трійку «три кути» і роз’яснюють чому вона не задає трикутник)
Вчитель: Ну що ж, переходимо до основної частини нашого хіт-параду.
Ведучий: Ні, ні, а хоч якась , хоч невеличка розминка?!
Вчитель: Ну, я не проти. Розминка, настройка, розспівка має бути перед виступом.
Ведучий: Можна почну я?
Вчитель: Та що все ти та ти  (з іронією).В нас є в кого запитати.
Слайд №1
Визвати учнів до кожного з 4-ох фрагментів для доведення ознак рівності трикутників (презентація учня).
Вчитель: Отже, настав час перейти до основної частини хіт-параду.
Звучать  фанфари
Вчитель:(звертається до учнів) Вас, шановні, просимо приймати активну участь в роботі. Перед кожним з вас на парті лежать листочки з текстами задач наших номінантів.
Отже,  до дошки запрошуються(називаються прізвища номінантів).
Слайди №2,3,4,5,6,7. (Кожен із номінантів розв’язує свою задачу, працюючи з класом)
Ведучий: Ми вже маємо роботи 6-тьох номінантів , але магічним є число 7: «Сім раз відміряй, один раз відріж»
Вчитель: Не знаю про «відріж», а от про «відміряй» у нас є номінант. Слайд №8
Ведучий: Між іншим, Тамаро Степанівно, французи говорять «Chercher la femme» (шер ше ля фам - шукай жінку), а геометри «Шукай трикутник!»
Вчитель: А його і шукати особливо не потрібно…
Слайд №8 –учні показують де на малюнках є трикутники .
Вчитель: Яка властивість трикутника використовується в цих спорудах?
Відповідь :  жорсткість (демонструється вчителем на моделі трикутника).
Звучать  фанфари.
Вчитель: Наш хіт-парад завершено. Всі номінанти виступили. Але головна частина попереду. Які задачі вам здалися найбільш цікавими?
Ведцчий: А які презентації?
Вчитель: Чекаємо ваших відгуків.













Серія слайдів №1






Серія слайдів
№2,3,4,5,6,7































Серія слайдів
№8








Немає коментарів:

Дописати коментар